2011. július 4., hétfő

Kacérkodom a drótékszerekkel...

olyan szépeket tudnak mások készíteni drótból, itt keringett pár kép a fejemben.
Aztán az is eszembe jutott, hogy kiskoromban a papám adott ilyen műanyaggal bevont vékony villanydrótdarabokat, én pedig mindenféle formát hajtogattam belőle.
Itt a prototípus, amit valamelyik este követtem el:
A fények nem túl jók, meg nem is tudok fényképezni, de azért remélem látható. Mit szóltok?

Most egy olyan projectben gondolkodom, hogy minden nap elkészítek egy fülbevalót... Bár még nem teljesen határoztam el magam, de kicsit aktivizálnom kellene magam :)

3 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Nagyon ötletes és jópofa, hajrá!!!:)
Jaj, ilyen ígéretek ne tegyél magadnak!...Magamból indulok ki, bocs! Sosem lett belőle semmi...Én is, amint megjövök a nyaralásból, naponta készítek valami karácsonyit, hogy ne maradjak le!:))) Majd meglátjuk!...

MrsSame írta...

Nekem nagyon tetszik,klassz ez a spirál! :D Hajrá!

Unknown írta...

Köszi, MrsSame :) Élőben valahogy másabb, lehet megpróbálom majd nappal is lefényképezni (ha végre sikerül világosban hazaérni a munkából...)
A project módosult a "minden napra valamit"-re :)
(Ez gondolom később a "minden másnap valamit"-re fog módosulni, de nem baj, nem vagyok túl szigorú :)))