2011. július 20., szerda

Afrikai hangulat és a titok nyitja

Egy kis afrikai hangulatú nyakbavalót és láncot készítettem (miközben a bátyámmal beszélgettem, aki Angliában van, szóval ez egy nemzetközi "cucc" :)):

Megpróbálok majd nappali fénynél élesebb és kevésbé sötét képeket készíteni... hátha sikerül...



Tiffanyldának pedig itt küldöm a titok nyitját  (de csak homályosan, hogy ne fedjünk fel mindent (és nem azért, mert csak ilyent sikerült :)); a lencsék egyébként színes kagylóból készültek.


3 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Tetszik a nemzetközi cucc!:)))
Ami a titkot illeti, számomra az maradt...:DDD Így van rendjén!!!:)

Unknown írta...

Akkor a titok nyitja zárt maradt :)
Holnap megpróbálok értékelhető képeket készíteni, hátha sikerül :D
A lencséken átfűztem a drótokat úgy, hogy kicsit meghajlítottam, így szorul a járatban (meg a "kulcs hasa" is odafogja kicsit).

Tiffanylda írta...

Jaj, miattam ne izgasd magad!:) Az már elég, hogy átfűzted a drótokat, így már értem!!! Illetve majdnem... merthogy a kagylón hogy lehet járat?...:((((, na de én egy értetlen fajta vagyok, ne fáradj!:DDDD