2011. június 22., szerda

Díjat kaptam MrsSame-től

Akaratomon kívül eltűntem, mint szürke szamár a ködben...
Elment az internetünk, és csak most gyógyult meg rendesen... :)

Szóval díjat kaptam MrsSame-től, nagyon szépen köszönöm! :) Kedves Tőled, hogy gondoltál rám! :)

Szabályok:


1. Köszönd meg annak, akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be azt, akitől kaptad.
4. Add tovább hét blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj nálunk megjegyzést, értesítsd őket.
7. Árulj el magadról hét dolgot.
 
 
Magamról:
1. Mindig az (elérhetetlennek tűnő) álmom volt, hogy fuvolázzak. Tavaly októberben vettem egy nagy levegőt, és elkezdtem tanulni... és állítólag jól megy :))))
2. Eddig minden dolog, amire azt mondtam, hogy "na ezt biztos, hogy nem fogom csinálni", abból pár év múlva végzettséget szereztem (és használom is)... :)))
3. Szeretek úszni és túrázni a férjemmel
4. Nemrégen eladtam az első (és a második, és így tovább...) ékszerszettemet :)))
5. Ha lesz elég bátorságom, a jövőben szeretném a tűzzománc és a Tiffany technikát is kipróbálni.
6.. Úgy érzem, hogy a mesében lakunk, ugyanis amikor az általánosban a Szép Ilonka volt a kedvenc versem (tudom is kívülről; a Vértesben játszódik); később pedig a Vértes lábánál lévő faluba mentem férjhez.
7. Mostanában nagyon nehezen férek bele a nap 24 órájába :))

Akiknek továbbadom (nem tudom, hogy kaptak-e már, de kreatívok valamilyen módon :))):

Köszönöm, hogy olvashatlak/nézegethetlek Benneteket! :)

5 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Ó, köszönöm, drága vagy!!!:) Az az igazság, hogy én már többször megkaptam ezt a díjat és valahol a blogomban válaszokat is találsz a kérdésekre! Remélem nem bántalak meg, ha most nem viszem tovább! Megtisztelő, hogy gondoltál rám!:)
Én is fuvoláztam!:D IS!!!Most már az unokák...

Katalin írta...

Szia! Köszönöm kedvességed, hogy az egyik díjat nekem szántad. Én még nem kaptam ilyet, ezért nagyon örültem neki. Ez is egy visszajelzés, hogy érdemes barkácsolgatnom, ill. bloggal foglalkoznom. Köszi még egyszer és megpróbálok a leírtaknak eleget tenni, de a számítógépes tudásom is beleszólhat egy kicsit a dologba. :-) (Most is a like box-szal szenvedek, nem tudom, hogyan lehet alkalmazni.) Köszi mégegyszer!

a mesélő írta...

Szia! Én is köszönöm! Kedves, hogy gondoltál rám, és, hogy olvasol.
Én is kaptam már többször is, hol kiraktam, hol nem. A magamrólt viszont nem emlékszem,hogy megírtam volna, szóval most majd igen!

Csillagos írta...

Köszönöm szépen a figyelmességet, Marietta díja mellé teszem ki ezt is, ha nem baj, a 7 kérdésre asszam majd kicsit később tudok válaszolni...

Cimbilimbi írta...

Nagyon köszönöm, örülök és büszke vagyok :))