2011. június 5., vasárnap

Első vásár

Minden hónap első szombatján Székesfehérváron az Ady Endre utcában (a Művész-kávézónál) kézműves vásár lesz. Most indult a kezdeményezés, és egy kedves barátnőm szólt, hogy menjünk ki együtt, próbáljunk szerencsét.
Nagyon tetszett a hangulat, árukészletet még nem nagyon tudtam vinni (mivel pénteken reggel "kaptam" a meghívást" :))), de lett egy csomó ötletem, és nagyon lelkes lettem. Jó a társaság, jó másokat is megismerni, és bizonyos szempontból pihentető volt a mindennapi robot után (bár jól elfáradtunk délutánra...).

Gyorsan készítettem egy fülbevalótartót - ötlet innen - (a kipakolást még fejlesztenem kell :), a lenti ékszereket vittem ki.
Készítek majd díszüvegeket is, úgy érzem azokat érdemes lesz majd kivinni. :)
A többiek standjairól is rakok majd ki képeket, csak el kell kérni a barátnőmtől a képeket (az én drága férjem kizárólag az én "táblámat" fényképezte :)

3 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Nagy gratula!:) remélem szerencsével jártál!!! Csodásak a dolgaid!:) Majd belejössz!...Biztos! Még én is csak egyen voltam!:DDD
Ja, és milyen közel voltunk egymáshoz tegnap!!!:)

Unknown írta...

Köszi:) Igazság szerint semmit nem adtam el tegnap, de egyrészt nem én voltam az egyetlen, másrészt a néhány arra lézengő emberből azért többen megnéztek több dolgot. Úgyhogy a végeredmény teljesen pozitív :))
Igen, még gondolkodtam is rajta, hogy kimenjünk Fehérvárcsurgóra, aztán olvastam Nálad, hogy ott voltál... Meg is ismertél volna, a kedvenc medálom volt rajtam ;DD

Tiffanylda írta...

:DDD legközelebb egyeztessünk!