2011. október 29., szombat

Annyira örülök! :)))

Egyik korábbi bejegyzésemben írtam, hogy az egyik technika, amit mindenképpen szeretnék még kipróbálni, az a Tiffany...
Akkor még nem is gondoltam, hogy pont azon a bejegyzésen keresztül fog erre alkalmam nyílni.
(Röviden: egy kedves ismerősöm olvasta, aki hobbyból olyan gyönyörű képeket csinál, hogy még ;), és volt olyan kedves, hogy felajánlotta, hogy megmutatja az alapokat.)
Rajzoltam pár mintát, a lenti angyalka született. (Szándékosan csináltam rossz képet, hogy a hibák ne nagyon látsszanak :P)
Persze sok segítséget kaptam, a vágást és a csiszolást még nagyon sokáig kell gyakorolnom :) meg a forrasztást is :)
Szóval ami jó benne, az az ő érdeme, ami nem, az meg az enyém :) Szóval ezúton is nagyon köszönöm, meg a többit is!
Most tervek kergetőznek a fejemben, megyek is rajzolni...
Örüljetek velem! :) (És Ti is próbáljatok ki valamit, amit már régóta szerettetek volna!)

4 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Gratulálok az első művedhez, igazán csinos angyalka született!!! El tudom képzelni az örömödet - én is így voltam / vagyok vele a mai napig - és szerintem nincs visszaút!:))) Aki még nem csinálta, nem tudja elképzelni a csodát!...Sokfajta kézművességet kipróbáltam már, de ez volt számomra az igazi, "ütős"!:)Emlékszem, amikor az első lámpámat felkapcsoltam, sírva fakadtam!!!...

Unknown írta...

Köszönöm szépen! Én is előre gondolkozom :) Most a férjemen a sor, hogy áthidaló megoldásként csiszolószerkezetet szerezzen/csináljon valahogy...
Apropó: Neked milyen csiszolód van, milyent érdemes beszerezni?
(A terv egyébként: a folyosónk és az étkezőnk között van egy ajtó, amin egy osztott ablak van, 4 részből áll, oda rajzolok most egy tavasz-nyár-ősz-tél témájú "képet"...)

Tiffanylda írta...

Nekem ősrégi van, egyébként ma már Kristall-nak hívják, ha jól tudom! A legolcsóbb, legegyszerűbb, azt ajánlom - így is nagyon drága!:( Van egy előnye, hogy elég sokáig bírja!:)
Jó ötlet a 4 évszak..., az lesz a mostani kiállításom címe is!:)))

MrsSame írta...

Nagyon klassz,hogy bele mertél vágni. Aranyos angyalka.Csak így tovább.