2011. április 3., vasárnap

Kérdés...

Legyetek szívesek mondjatok véleményt!

Már régóta gondolkozom, hogy a szelektív hulladékgyűjtésen túl milyen újrahasznosítási formákat tudnék még alkalmazni. Egyszer az interneten böngészve láttam hasonló kezdeményezést/alkotást, vagy minek nevezzem.

Szóval a kérdés a következő: a lenti tolltartónak/neszeszernek van értelme?
Mi a véleményetek róla (nem a varrás minőségére gondolok, ez csak a mintadarab... :))), nektek tetszene valami hasonló, használnátok?

3 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Jópofa és ötletes, de azt nem tudnám elképzelni, hogy a szütyőmben zörögjön egy ilyen!:))) Merthogy ez olyan zörgős papírból van, vagy nem?

Unknown írta...

Igen, zörög, bár ezt csak akkor vettem észre, amikor kész lett :)))
Mondjuk egy tanórán tényleg nem valami jó...
A 3az1ben kávék tasakjait vágtam szét, aztán varrtam össze., béléssel, stb, de így is elég hangos...

Tiffanylda írta...

Varrás mentén sztem hamar elszakadna!:( Találj ki valami mást, bár hangsúlyozom, jópofa!!!:)